Een prijsvergelijker is het beste. Deze gebruik ik altijd:

www.tweakers.net/pricewatch

Je kan aanvinken hoeveel geheugen je wilt etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.pc4everyone.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De goedkoopste manier om aan een computer te komen is er zelf 1 bouwen. Als je een beetje tijd besteed bij de diverse online elektronica winkels kan je de ideale computer zelf bouwen voor veel minder geld dan kant en klaar kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat javaansezware zegt klopt inderdaad, zelf een pc in elkaar zetten is stuk goedkoper.
Maar let wel op!! windows xp 32 bit gaat tot 3gb werk geheugen, windows 7 32bit tot 4gb werkgeheugen en win 7 64bit tot 8gb werkgeheugen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij pakt Win7 32bit ook maar 3GB, toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows 7 32bit gaat tot 4gb de reden waarom ik windows 7 pakte was voor de 4gb werk geheugen en directx 11 maar toen ik windows 7 er op had staan was ik helemaal vergeten dat mijn video kaart alleen directx 10 kan dus tja had ik er nog niet veel aan xD