Een beetje bodylotion er op. Helaas zal het het vervelen niet stoppen (Tenzij een droge huid de oorzak is) maar het zal het wel minder zichtbaar maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou de losse velletjes verwijderen door even licht te scrubben.
als je niets in huis hebt, kan je altijd voorzichtig droog scrubben met suiker.
daarna je gezicht wassen, en een lekkere creme er op smeren.
13 jaar geleden
ivp scrubben kan je ook een peeling-masker proberen. Daarna even goed insmeren met een verzorgende crème.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je in ieder geval niet moet doen is de vellen er af trekken, want daar kun je nog littekens op na houden ook.

Verzorg je gezicht door een dikke creme te gebruiken. Bij het wassen komen de vellen op een gegeven moment vanzelf wel los. Na een weekje ben je dan weer de oude! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Insmeren met huidcreme als je je kleur niet kwijt wil.
Als je dat niet uitmaakt kan je de schilvertjes verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker insmeren met uierzalf.
Kost bijna niets werkt altijd.