wat is een "frontpage pagina met runtime onderdelen?" (zie afbeelding)

Als ik een bericht wilde sturen naar Bio Shop kreeg ik de melding die je kan zien in de afbeelding. Wat moet ik hieronder verstaan? en wat kan ik daaraan doen?

Picture for question
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De maker van de site heeft iets gebruikt waarvoor er op de server ook iets extra geinstalleerd had moeten worden. Alleen de beheerder van de server kan dit probleem oplossen.
gvrox
9 jaar geleden
liveisgreat
9 jaar geleden
en wie is dat dan wel? Ik heb geen idee wie dat zou kunnen zijn, dan zou ik misschien kunnen vragen... Hoe kom ik dat te weten?
SimonV
9 jaar geleden
Bioshop even mailen:
http://www.bioshop.be/contacteer.html
liveisgreat
9 jaar geleden
ik heb gemaild, het probleem is bekend blijkbaar en ze zullen er iets aan doen. ...

Andere antwoorden (1)

Het zou op de bewuste website kunnen gaan om een Java-plugin. Webbrowsers ondersteunen dit niet meer automatisch. De melding over de runtime-error verdwijnt als de betreffende regels code in het HTML van deze website worden verwijderd door de maker.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gvrox
9 jaar geleden
Dat is het in dit geval niet, Frontpage is een oude webdesign tool van Microsoft, waarin niet-standaard elementen gebruikt konden worden die alleen werken als die op de webserver zelf ook geinstalleerd waren. Het heeft dus niet met Java te maken.