Overzetten van de adressen van een oud Windows Live Messenger (of msn)account naar een nieuw account:

1.Log in op het oude MSN account.
2.Ga naar Bestand -> Opslaan contactpersonen, of klik in de bovenbalk op het blokje (Menu openen) en kies Contactpersonen -> Messenger contactpersonen opslaan.

3.Sla de lijst op in een bestand op de desktop.
4.Log uit.
5.Log in op het nieuwe account.
6.Klik in de bovenbalk op het blokje (Menu openen).
7.Ga naar Contactpersonen -> Messenger-contactpersonen importeren.

8.Blader naar de desktop en klik op het adressenbestand.
9.De adressen worden erin gezet.

Werkt niet alleen bij een nieuwe account maar ook bij een nieuwe msn versie