Waar kan ik zien of een artikel tweedehands is op Bol.com?

De vraag zegt het helemaal.
Ik wil graag iets kopen op Bol.com, maar waar ik even nachecken of het tweedehands is? Ik wil graag namelijk een nieuw exemplaar.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.9K

Het beste antwoord

Je kunt aan de linkerkant aangeven of je tweedehands wil. Als je dat niet specifiek aangeeft is alles wat je te zien krijgt nieuw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het tweedehands is staat het erbij en kun je dat zien
13 jaar geleden
Dat staat erbij, bij ieder artikel. Soms kan je het alleen 2e hands kopen, soms nieuw EN 2dehands.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het 2e hands is staat dat erbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bijna niks is er 2dehands :(

maar als er iets 2dehands is staat het er in de omschrijving.
en er site waar ze het nog meer verkopen.