Er is geen limiet aan het aantal tabbladen dat je kan openen.

Toegevoegd na 1 minuut:
De enige limiet die er is, is hoeveel RAM je pc heeft. Bij elke nieuwe tab die je opent, verbruikt Firefox meer RAM.

Het ligt er aan hoe complex de geopende pagina is, hoeveel RAM het verbruikt, maar uiteindelijk heb je geen RAM meer over, en gaat je systeem heel traag lopen, omdat hij dan het wisselgeheugen gaat gebruiken.
Kimath
13 jaar geleden
je kunt er zoveel openen als je wilt alleen zal je pc zeer traag worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan je zoveel tabbladen openen als je zou willen. Alleen heb je dan wel een pc nodig die dat aan kan... Mijn pc raakt (volgens mij) overbelast en loopt dan helemaal vast. Als ik het netjes bij 3a4 houd, dan gaat het prima...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier begint het na 50 te haperen. Maar als ik er dan een stel sluit, gaat het weer goed.