ik wil ga een nieuwe laptop kopen voor schoolwerk. wat is dan de beste?

ik kan kiezen uit 2 modellen van Acer. eentje is van normaal formaat met 320 Gb, de ander formaat notebook, met 160 Gb. ze zijn hetzelfde, ze verschillen alleen in formaat. wat zou het makkelijkst zijn om mee te nemen en dat soort dingen? of kan ik beter een ander merk kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

lijkt me persoonlijk veel geld voor 320 gig wat al niet veel is.

Zelf heb ik een HP van 17" al een jaar terug voor 500 eu gekocht met 500 gig, 3gb, 512mb, ding doet het prima, niet zo lekker als m'n macbook, maar hij kan alles prima draaien.

Geen cent teveel uitgeven als je er geen zware games op gaat draaien en video bewerking is zowiezo voor alles onder de 800 eu af te raden. Het kan wel natuurlijk, renderen neemt alleen een eeuwigheid off crashed gewoon.

Acer is prima merk denk dat je voor 400 eu klaar moet zijn

hieronder niet eens top aanbiedingen maar prima ding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
160G lijkt weinig als je de advertenties moet geloven, maar je krijgt het in geen tien mensenlevens volgetypt.
Ga je films downloaden (foei!) dan is 160G in no time vol.

Bedenk voor je beslist wat 'schoolwerk' is.
Als dat voornamelijk email/internet en een beetje tekstschrijven is zou je een 'netbook' kunnen overwegen (licht, makkelijk mee te nemen, lange accuduur)

Ga je zware, grafische toepassingen draaien dan is een groter scherm fijn, maar loop je wel met een paar kilo extra in je schooltas...