wat is een 3g verbinding op een laptop?

Toegevoegd na 10 uur:
ik bedoel een laptop waar een simkaart van mobiel internet in kan ,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Niks meer of minder dan een zender die draadloos verbinding maakt met de zendmast om internet te ontvangen. Dit kan geld kosten als je hier gebruik van maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is een snelle umts verbinding tussen jouw apperaat en een zend mast.
het maakt internet een hoop sneller dan de de oude gsm verbinding.
kijk uit dat je hier niet extra voor moet betalen want de kosten kunnen ongemerkt aardig oplopen