Uitvalsverschijnselen met een draadloos toetsenbord via USB-module.

Daardoor zit ik nogal eens als een vreemdsoortig dyslecticus te typen. Het is een zo goed als nieuwe Medion en ik gebruik Ubuntu als platform. Wat is de oorzaak en hoe kan ik die oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

De batterij lijkt me een goede reden. Het signaal komt blijkbaar niet goed door aan de kant van de computer.

Er zou misschien ook een stoorzender of een te grote afstand tussen kunnen zitten.

Ik zou het eens proberen op een andere PC, in een andere ruimte, met andere batterijen en eventueel op een ander OS.

Ik ben benieuwd naar je oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien zijn de batterijen in het toetsenbord leeg aan het raken?