waar kan je nog sims 1 kopen?

ik ben helemaal fan van de sims. ik heb alle uitbreidings pakketen van de sims 1. maar helaas is mijn sims deluxe kapot gegaan. dus kan ik geen enkel spel meer spelen.

maar ik weet inet waar je dat nog kan kopen.
ik heb gekeken op marktplaats. bol.com, ebay.nl

ik hoop dat jullie weten waar het kan kopen want ik ben ten einde raad.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sims voor de Pc, game cube of de WI?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
btw ik kijk even op marktplaats en zoek op sims 1 en heb 88 hits, somige zijn aleen uitbrijdings paketten maar ook genoeg versies van aleen deel 1

Antwoorden (2)

Op bol.com is het wel degelijk te koop.

Je zou inderdaad ook altijd nog kunnen kijken op marktplaats.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook op marktplaats zie ik genoeg aanbiedingen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
intertoys
marktplaats
gameplaze
downloaden