Als ik een tekst uitlijn, komen er in sommige regels maar een paar woorden te staan die heel ver uit elkaar staan. Hoe kan ik dit aanpassen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (3)

Door harde returns te gebruiken of door woorden af te breken. Links en rechts uitlijnen kan mooi zijn, alleen als je regels gevuld zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lange woorden afbreken is inderdaad een goede optie om dit te voorkomen. waarschijnlijk is het woord op de volgende regel erg lang en bij dat woord ligt het probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tekst niet laten uitvullen maar links laten uitlijnen.