Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Goed lezen, bij een jaarbetaling betaal je 8 euro per maand ;). Dus je betaald 96 euro per jaar (excl btw?)

Of het te vertrouwen is, geen idee. Maar ik zou voorzichtig zijn.

Vestigingsadres:

Usenet.nl S.r.l.
Via palma il Giovane n. 21
47895 Domagnano
San Marino

Dus niet in Nederland gevestigd.

Daarbij bieden ze wel 14 dagen proef, dus ze zullen wel zeker van hun zaak zijn.

Daarbij kun je niet onbeperkt downloaden. Je hebt een downloadlimiet. Ook vind ik het een groot nadeel dat je hun software moet gebruiken en niet zelf mag kiezen. Ook staat niet (duidelijk) vermeld wat de snelheid is.

Zelf heb ik goede ervaringen met Eweka (wel duur). Tegenwoordig gebruik ik XLNED.nl wat nog goedkoper is dan usenet.nl, een Nederlands adres heeft, geen datalimiet heeft, en je kunt gewoon zelf je software kiezen. Wel heeft XLned een snelheidsbeperking welke afhankelijk is van het door jou gekozen abonnement.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben al tijden zeer tevreden met xsnews.nl
Overgestapt van Eweka nadat ze iets te populair werden en de snelheden inzakten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan je -BinTube- aanraden. Ook EUR.8,00 per maand alleen geen jaar abo (kan je per maand opzeggen) en snelheid heeft geen limiet. Ik werk hier al 2 jaar mee zonder enig probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding