Als ik een pagina wil verversen gebruik ik de sneltoetsen Ctrl R,

dan krijg ik de ene keer de bronpagina te zien van deze site, de andere keer refresht (?) het wel. Ik gebruik Monzilla Firefox. Wie snapt hoe dat komt?
ik kan via het menu verversen en dan gaat het altijd goed maar dat bedoel ik niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Voor verversen gebruik ik (ongeacht de geopende browser) eigenlijk altijd F5 of CTRL+F5.

Een leuk overzicht van sneltoetsen in Firefox kun je trouwens hier vinden:
http://nl.wikibooks.org/wiki/Firefox/Sneltoetsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

probeer het eens met f5.. dan ververst het de pagina...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt F5 (standaard refresh) of CTRL+F5 (complete cache refresh) gebruiken.