Hoe krijg ik de webcam op mijn nieuwe laptop aan?

Ik heb een week geleden een laptop gekocht, msi cr620. Ik heb alleen een probleem met de webcam, ik snap niet hoe ik deze aan de praat krijg. Iemand vertelde mij dat ik de drivers moest instaleren maar heb geen idee wat dit is. Kan iemand me aub helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vreemd dat de drivers niet standaard geïnstalleerd zijn. Ga naar onderstaande link en klik op "how to use" als het goed is zal een live update programma van de msi e.e.a alsnog voor je regelen

http://www.msi.com/index.php?func=downloadindex