Als je een beetje handig bent, dan kun je een afstandsbediening kopen die men ook gebruikt om de garagedeur te openen. Die kan je dan parallel over de aan en uit knop van de computer plaatsen. Moet je wel een beetje solderen en met draadjes klooien.

Deze afstandsbediening is dan wel radiografisch, dus je kunt vanuit een hele andere kamer door je computer aanzetten.

Deze afstandsbedieningen je gewoon krijgen in de bouwmarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is mogelijk, je moet enkel een afstandbediening kopen met een programmeerbare software.

Bij de meeste laptops zit dit inbegrepen tegenwoordig.

Hier is een lijstje met potentiële producten:
http://www.twenga.nl/dir-Computer,PC-Beeld-Geluid,PC-afstandsbediening
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook zo'n stopcontact met afstandbediening kopen.