nee als ik de site bekijk is het maar een vage site dus ik zou er geen spullen kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wil je mijn volgende vraag ook beantwoorden?
(als je het weet) Ik ga je zo als BESTE ANTWOORD KIEZEN.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vast bedankt voor het beste antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het uiterlijk van de site heeft over het algemeen maar heel weinig te maken met hoe betrouwbaar deze is. Een goede ontwerper is daarin belangrijker.

Andere antwoorden (1)

Bij dit soort veilingen moet je eerst 'biedrechten', 'veilingpunten' of iets dergelijks kopen. Ik zie dat ze bij vipveiling 1 euro per stuk kosten. Dat wil dus zeggen dat jij, om een keer op de knop te mogen drukken, een euro moet betalen. De kans dat je uiteindelijk meer geld betaalt door al die biedrechten die je moet kopen, dan wanneer je het product gewoon in de winkel zou kopen, is ruim aanwezig. En denk ook aan al die andere sloebers die mee bieden en dus ook de euro's door hun vingers zien glippen.
Crazyhammer is nog een voorbeeld van zo'n site.

Het is niet verboden, maar voor mijn gevoel is het zwendel. Niet aan mee doen dus.