als het van een bekende is in deze vorm:
Hey,

Ik heb je net een beschermd bericht gestuurd.
Ik heb het expres op deze manier gedaan zodat het echt alleen tussen ons blijft.
Graag wel even reageren.

http://www85.beschermd-bericht.com/?invite=u2g403o4165454a4a4j4d4g5r243j4l5w5m4j4f5d4d4q2h5k4m4b423ldfd4r554z534j4afgf4j4m4f414r5e4r2j5g4e4

Dan zou ik er maar niet op klikken. www85 is al erg vaag.
een nederlandse site welke op .com eindigt in dit soort berichtjes is zelden tot nooit betrouwbaar. Waarschijnlijk proberen ze je MSN inloggegevens te krijgen of iets dergelijks en vervolgens gaan ze dit bericht ook weer naar al je contactpersonen sturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als het niet van een bekende is zou ik m lekker delete voordat je weer een of ander virus hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zeer waarschijnlijk een persoonlijk of zakelijk bericht is wat afgeschermd is en alleen voor jou bestemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op internet moet je alles wat je niet vertrouwt gewoon deleten.
Mensen of instanties die je echt iets belangrijks te zeggen hebben, doen dat op een normale manier.

Het opwekken van nieuwsgierigheid wordt als misleiding gebruikt voor valse zaken. Je bent gewaarschuwd!!