Hoe kun je spullen verkopen via E-bay?

Ik zou graag spullen via e-bay willen verkopen. Wie heeft er ervaring mee en hoe begin ik?

Alvast merci!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

je inschrijven bij E-bay als verkoper.De regels goed lezen en beginnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zowiezo krijg je een brief toegestuurd zodat ze zeker zijn van je adres als verkoper! Dus moet je een weekje wachten nadat je je hebt ingeschreven totdat je de brief ontvangt met een code erop die je moet ingeven op ebay. Pas dan kan je spullen online plaatsen om te verkopen.

Toegevoegd na 19 uur:
Je mag niet met een postbusnummer werken, waarom zou je? Normaal gezien is dit alleen zichtbaar voor Ebay.

Ebay moet zich er toch van kunnen verzekeren dat ze niet te maken hebben met een oplichter die mensen hun geld wil aftroggelen... en maar goed ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...Ah, bedankt! Zo je moet echt je fysieke adres doorgeven. Mag het ook een postbusnummer zijn?
Alvast bedankt voor je reactie!