Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik een printscreen maak van iets, en plak dat bijvoorbeeld in paint, dan komt daar ook mijn bureaublad naast, heeft iemand hier ervaring mee?

hoe kan ik dit uitzetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
834

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als aanvulling op de handige tips hierboven:

Er komt een "tweede" desktop naast, als je 2 schermen aan je computer hebt hangen. De printscreen knop maakt van beide schermen een screenshot. Oplossing is dus tweede scherm ontkoppelen, maar dat wil je niet ;). Kijk of je wat aan bovenstaande tips hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Uitzetten zal niet gaan, maar als je alt+printscreen drukt, maak je alleen een screenshot van het actieve scherm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Alt+Printscreen maak je een "foto" van het actieve venster.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ALT-Printscreen drukt, kopieer (en plak) je alleen het active window. Gebruik je Gadwin of SnagIt, dan kan je ook kleinere Windows of menu's kopieren.
http://www.gadwin.com/download/
(wel instellen als .png of .jpg anders worden je afbeeldingen zo groot).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de laatste windows versies (vista en denk ook windows 7) heb je een snipping tool waar je een stukje van je scherm kan nemen, heel je bureaublad, of een bepaald actief scherm zoals je met alt+printscreen kan doen.
Je kan het dan meteen ook echt opslaan als jpg of png, of doormailen naar iemand
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het programmaatje PrintKey2000 laat je elk deel van je scherm opslaan als plaatje. Vrij naar keuze.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding