hoe installeer je de sims 2? zie extra uitleg voor wat ik al heb geprobeerd!

hee allemaal!

ik heb een cadeau gekregen; de sims 2
& nu wilde ik de sims 2 installeren
maar wat ik ook doe het lukt niet
ook de aanwijzingen die in de 'folder' van
de sims 2 staan werken niet.
Daar staat dat ik de disc in de speler moet doen
& dan de instructies op het scherm moet volgen.
Dus ik plaats de disc in de speler maar er gebeurt
niks, ik zie niks op het scherm.
Ook staan er website's voor meer informatie maar
ook dit helpt niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Kijk eens goed op de achterkant van het hoesje daar staat vaak op welke computer je ervoor nodig hebt. En is je computer geschikt en het werkt nog niet? Sluit de computer even af en start hem opnieuw en probeer het nog eens. Bij de Sims 2 moet je ook een code invullen die zit in het hoesje heb je die? Anders kun je er ook wel wat vinden op het internet. Succes! Patrick Toegevoegd na 2 minuten: Ik heb eigenlijk ook een hele slechte ervaring met de Sims 2 ik had hem ook gekocht en hij werkte wel maar naar een tijdje stopte hij ermee in de winkel weten ze ook niet wat er aan de hand was. Ik ben niet zo van computerspelletjes. (met disks) Bel anders EA of de winkel waar je hem hebt gekocht als het echt niet lukt. Die weten er wel raad mee. Toegevoegd na 2 minuten: Ik heb eigenlijk ook een hele slechte ervaring met de Sims 2 ik had hem ook gekocht en hij werkte wel maar naar een tijdje stopte hij ermee in de winkel weten ze ook niet wat er aan de hand was. Ik ben niet zo van computerspelletjes. (met disks) Bel anders EA of de winkel waar je hem hebt gekocht als het echt niet lukt. Die weten er wel raad mee.

Je verteld niet wat je hebt gedaan om de installatie te starten. Ga eens als de cd/dvd in de speler zit naar Deze computer, cd/dvd station waar het spel in zit en klik dan eens op verkennen. Als je dan een install.exe ziet daar op klikken. Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100