Heb je dit alleen bij één contactpersoon of bij meerdere mensen?

Als dit alleen bij één contactpersoon is, dat is het een grote kans dat het een probleem is bij de ander. Of hij/zij heeft zijn/haar webcam niet goed ingesteld, of het is daar misschien erg donker waardoor het beeld zwart wordt, of hij/zij heeft iets voor haar webcam gezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt via je webcam alleen beeld verzenden niet ontvangen. De andere persoon moet zijn webcam ook voor jou openzetten en jij moet het dan openen