Windows Mediplayer ....Met wat voor instellingen kan ik CD branden?

Wil graag met Windows Media Player Cd branden,maar het lukt niet,ik zet alle liedjes klar doe een cd in mijn brander en dan wil op branden typen maar dit gaat niet kan er niet op typen terwijl het wel daar staat.
Moet ik mischien de instellingen in de mediaplayer veranderen en als ja hoe moet ik dat doen?
Graag hulp

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Alsjij je mediaplayer opent, staar er onder branden een klein driehoekje wat naar beneden wijst.
Als je daar op klikt, dan opent zich een tabblad.
Dan de onderste pakken, dat is de help functie.
Daar staat precies beschreven wat je allemaal kan doen, en hoe je het moet doen.
Succes