hoe verwijder ik Windows Live Essentials

ik heb windows update en daar kwam automatisch windows live essentials bij maar ik vind die msn eigenlijk helemaal niet handig dus heb alles verwijderd(via programma's verwijderen) en wou mijn oude msn (9.0) weer instaleren maar hij zei dat er nog een nieuwere versie op mijn laptop stond ik heb 2 uur gezocht op internet voor hulp maar kon gewoon niks vinden of ik begreep het niet goed!!

kan iemand mij helpen aub ik heb ook al een systeemherstel gedaan.

alzovast bedankt!

13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Tik bij zoeken windows live essentials in.
Zoek die bestanden op en verwijder alles.
Pc opnieuw opstarten en probeer dan eens opnieuw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderen MSN: RUNDLL32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove '. Als u dit precies zo invoert op de DOS-opdrachtregel, dan gooit u Windows Live Messenger van uw systeem af. Daarna uw versie downloaden en installeren. Start-uitvoeren-CMD is DOS