Als je je afmeld op netflix, telt dat dan nogaltijd als 1 apparaat of sta je dan terug op nul?

Ik heb pas netflix maar ik heb een vraag. Wij hebben een abbonoment voor 2 apparaten. 1 apparaat is al onze ps4. Maar als ik achterna dan op mijn laptop een film kijk telt dat als 2 apparaten. Als ik mij dan achterna afmeld, word dat dan terug 1 apparaat?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
Je mag op 2 apparaten tegelijk kijken, je hoeft niet elke keer af te melden.
Ik sta ingelogd op ps3 van mij, ps3 van mijn vriend, kpn kastje, tablet, en pc. Kan allemaal, maar ik kan maar op 2 van die apparaten tegelijk iets bekijken.

Antwoorden (1)

Dan ga je terug naar 0. Je kan maximaal op 2 apparaten tegelijk kijken (met jouw abo), je kan wel op 100 verschillende apparaten kijken op andere tijden. Ook kan je inloggen op iemand anders PC/mobiel/laptop/PS4/TV whatever.