Kan je alleen muziek op een ipod krijgen via i-tunes?

Ik heb er totaal geen verstand van maar kan je op een ipod alleen maar muziek zetten via i-tunes of ook gewoon gedownloade muziek van bv limewire of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Gedownloade muziek kun je zo importeren in iTunes, via bestand, map/bestand toevoegen. Je kunt elk muziek bestand gebruiken dat op je pc staat. Het is ook heel makkelijk om cd's te importeren.
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, je kan gewoon iedere mp3 die je wilt erop zetten. Trouwens limewire werkt niet meer, de server is offline...
En je hebt itunes of een andere programma zoals Copytrans nodig om muziek op je ipod te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee want je gaat naar bibliotheek en daar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor! Gewoon je liedjes en filmpjes downloaden met bv. frostwire. Als je dan je map met gedownloade liedjes/filmpjes opent en deze selecteert kun je ze naar je bibliotheek slepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waneer je een account hebt op de itunes store en je de albumgegevens correct hebt ingevuld kun je zelfs de albumillustratie opvragen via de knop Geavanceerd - albumillustratie opvragen (deze kun je vinden op de werkbalk boven in je scherm)