kan ik met Magix Video deluxe 16 een project bestaande uit 3 filmpjes op een dvd branden? en hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Wat ik er over heb kunnen vinden is niet erg hoopvol.
Ik vond dit stukje in een probleem oplosser.

Hier een quote:

"als ik in Video deluxe 16 premium meerdere films samenvoeg in één project om ze als één film op een DVD te branden (dus met de optie automatische overgang naar volgend hoofdstuk) , dan krijg ik soms tijdens het afsprlen van de DVD een happering bij het overstappen van de ene film naar het volgende. Hoe kan ik dat vermijden? Waarom heb ik dat probleem soms wel en soms niet?

Extra van 28.12.2009 om 16:54 uur:
De aangeboden oplossing heb ik niet kunnen uitvoeren, het lukt mij niet om een film op de tijdlijn te plaatsen aansluitend op een andere film op dezelfde tijdlijn. Als ik een tweede film wil bijvoegen wordt deze automatisch verwerkt als een bijkomend project.

Extra van 01.01.2010 om 16:55 uur:
Een andere film naar de tijdlijn verslepen ipv als project bij te voegen lukt niet, je krijgt automatisch het schermpje met de vraag of het project moet toegevoegd worden en als je dat bevestigt, wordt er een nieuw project bijgevoegd maar de film komt niet op dezelfde tijdlijn als de vorige film.

Extra van 05.01.2010 om 16:14 uur:
Het voorstel om de films eerst te exporteren werkt. Ik heb geëxporteerd naar .mvx-formaat (video als Magix video) in de hoop zo weinig mogelijk kwaliteitsverlies te hebben. Zo kan ik inderdaad meerdere mvx-filmpjes naar de tijdlijn slepen en daar samenvoegen. Geen probleem meer met de overgangen.
Vraag is daarmee opgelost.
Merk op dat de functionaliteit in Magix om projecten samen te voegen het probleem blijft vertonen, wat niet de bedoeling kan zijn."

bron: http://www.magix.info/nl/samenvoegen-van-films-in-een-project-happering-bij-overgang.knowledge.55106.html

Het schijnt dus te kunnen met "automatische overgang naar volgend hoofdstuk" maar niet zonder hapering.

Hopelijk helpt dit je toch net even verder. ;-))