Hoi, mij lukte het door naar een "gif-plaatjes-site" te gaan, zoek bij "sport"en kies een hardloopplaatje.
Klik er rechts op en sla het op waar je het kan terugvinden.
Ga dan op je bureaublad staan, klik rechts en kies voor "Eigenschappen". Klik dan op het tabblad "Bureaublad" en daarna op "Bladeren". Nu ga je naar je opgeslagen plaatje, je klikt op "Openen" en daarna moet je alleen nog kiezen bij "Positie" hoe je het plaatje op het scherm wilt. Dan klik je op "Toepassen" en als het goed is, is het gelukt! Succes!
Bv de site : http://www.gifplaatjes.net/sport.html
Of Google "Gifplaatjes" en je krijgt een heleboel sites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
@Homi: welk besturingssysteem gebruik je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik (dus niet Homi, maar Marstuin antwoordt) heb zelf Windows XP. (Beetje oude laptop van 4 jaar...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Homi, is het nog gelukt?