Youtube heeft zelf een videobewerkingsprogramma maar je kan ook bijvoorbeeld op de Mac of je Windows PC het standaard programma gebruiken (iMovie of Windows Moviemaker) om een intro etc. voor je film te maken. Ook op internet is veel freeware (gratis programma's) te downloaden.

Veelal hebben de programma's zelf een handleiding. Het gemakkelijkst is echter direct je film uploaden naar youtube en vanuit daar een intro oid erin te zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
op deze website hoef je alleen text of een plaatje toe te voegen
en het is gratis
download je intro en wanneer je een video maakt dan voeg je dit aan het begin toe

http://www.flixpress.com/AutomatedTemplates.aspx?catid=9
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dan staat er een lelijk watermerk bij...