Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Je moet daar zo snel mogelijk van af zien te komen.
Open onderstaande link, en kijk naar posting 5 van 8.
Ik hoop dat Engels geen probleem is.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Volgens mij is dat een Trojaans paard. Weg ermee, maar hoe je dat moet doen weet ik niet. Maar Antwoordman heeft dat hierboven al gezet. Ik ben er ook het slachtoffer van geweest. Heb een monteur van KPN laten komen en me een betaald antivirusprogramma aangeschaft. Sterkte ermee, want het geeft echt heel veel ellende.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
IK kan u uit de brand helpen. nog geen gejuig want hier komt nogal wat bij kijken. optie 1. windows defender. ik zelf vindt dat geen goeie optie, waarom? het is GRATIS. en meestal is dat GRATIS lang niet zo goed als betaald. maar wacht. ik heb een paar antivirus+ antispyware programma's neergezet. 1. a-squered FREE. let op! denk nu niet van laat die maar zitten! dit is een verschrikkelijk goed en gratis antivirus, antispyware,anti trojanhorse, en anti worms programma. maar wilt u ook nog internet securety en antivirus en spyware en overige en gratis? nou download dan nu comodo internet securety! doe liever allebij. nou veel succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding