kan je sims 2 op windows 7 doen?

ik had een keer de sims 2 van mijn nicht geleend, en bij mijn moeder hebben wij een windows 7 is het toenvallig zo dat sims 2 het daar niet op doet?
want hij doet zo raar, en hij geeft steeds aan: er is een fout(ofzoiets:P)
ik vind het eerlijk gezegt best wel jammer:$
dus, als je het weet, laat het plz. horen;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk ligt het dan aan het spel of aan de computer, want ik heb zelf ook sims 2 en windows 7 en die kunnen het heel goed met elkaar vinden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sims 2 werkt op windows 7 maar je moet de laatste update van de sims gaan downloaden. De versie die je op dvd hebt is namelijk enkel compatible tot en met windows xp. Dus eerst spel installeren van dvd en dan updaten naar de laatste versie. Hier kan je deze downloaden: http://thesims2.ea.com/update/getpatch.php?appVersion=1.0&variation=dvd