Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voer je een afbeelding in met open office

Ik heb even tijdelijk geen office, maar open office.
Nu wil ik een afbeelding aan mijn stageverslag toevoegen, maar ik kan het nergens vinden, niet onder invoegen, opmaak oid.
weet iemand hoe dit moet?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan de afbeelding rechtstreeks slepen vanuit je webbrowser of vanuit de map in je computer zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan heel makkelijk via Invoegen, Afbeelding, Uit Bestand

Toegevoegd na 14 minuten:
OpenOffice teksten: afbeeldingen invoegen in gewone tekst

Er zijn verschillende manieren om dit te doen:
invoegen:
in OpenOffice Writer in de tekst gaan staan waar de afbeelding moet komen > in de menubalk: "invoegen" > "afbeelding" > "uit bestand" > bladeren naar de plaats waar de afbeelding te vinden is > openen

kopiëren > plakken:
rechts klikken op de afbeelding > "(afbeelding) kopiëren" > in de tekst gaan staan en rechts klikken > plakken
(zie hier voor een mogelijk probleem bij kopiëren > plakken van internetafbeeldingen)

verslepen:
de afbeelding verslepen naar de juiste plaats in de tekst
(zie hier voor een mogelijk probleem bij verslepen van internetafbeeldingen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel, sorry om het te zijn maar je kijkt niet goed. http://www.vandegriendtcomputerhulp.nl/ubuntu/oefeningen/4.1_foto_invoegen.pdf https://sites.google.com/a/dbz.be/openoffice-org/open-office-faq-hoe-doe-ik/afbeeldingen-invoegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn = zeggen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding