dvd branden

ik heb een film gedownload van 1 uur en 48 min,, maar dat is te groot.
ik vroeg me af hoe ik dit bestand door 2en kan delen?
want dan heb ik 2 lege dvd's (80 min)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

een film van 1 uur en 48 minuten zal niet snel te groot zijn voor dvd's, weet je zeker dat je dvd's hebt? en niet gewone cd's?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat niet past op een dvd, dan is het misschien een film in HD. Je kunt het splitten met programma's als video splitter of video cutter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou eens een kijkje gaan nemen op de site van www.duken.nl
Daar wordt alles op duidelijke manier uitgelegd en tevens hoe je zo'n file kleiner kunt maken, waardoor je hem wel op 1 dvd kan branden.