Tools, staat voor hulpmiddelen, soms noemen ze ook wel cheats.
Daarmee kan jij je bijvoorbeeld onsterfelijk maken, altijd munitie op voorraad hebben, enzovoort.
Dus eigenlijk door het gebruik van tools, maak je het spel wat makkelijker.

Het kan ook zijn, dat je door het gebruik van tools, meer mogelijkheden krijgt in een spel, zonder dat je eigenlijk een beetje vals speelt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie hier boven.

je moet wel oppassen als je zoiets download van internet dat je computer niet gehackt wordt. het is namelijk illegaal. (heb ik gehoord van mijn broertje dat bijna iedere dag op darkorbit zit.)

Toegevoegd na 1 minuut:
zie hier boven.

je moet wel oppassen als je zoiets download van internet dat je computer niet gehackt wordt. het kan namelijk illegaal zijn. (heb ik gehoord van mijn broertje dat bijna iedere dag op darkorbit zit.)

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry je hackt darkorbit en je computer kan daardoor crashen

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry je hackt darkorbit en je computer kan daardoor crashen
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben nieuw dus het is niet echt handig verlopen sorry