Wat zijn goede nederlandse computersites waar je het laatste pc-nieuws te weten komt over software, hardware, ... dus heet van de naald?

alsook: laatste nieuwe software die er zijn, hardware in mindere mate, internet links, internet websites, tips en trucks:

kortom elke dag geupdated pc-nieuws waar kan ik dat vinden? alsook software reviews, ...

Toegevoegd na 41 seconden:
ook bv overzicht goede internet-websites, ...

Toegevoegd na 3 minuten:
ZDNET is een goede, wie kent er nog een paar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trucks vindt je niet op dat soort sites hoor :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry te vlug getypt lol :)

Het beste antwoord

Ik gaf mijn man net alle antwoorden die je al gekregen had. Als computerfreak zijnde, moest hij daar toch zeker interesse voor hebben.
Jammer genoeg (voor mij) kende hij ze al.
Hij gaf me deze link voor je door.
Daar staan ook nog allerlei computerbladen (op pdf.) bij.
Veel plezier ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeer goede site! wat ik me wel afvraag, is die site legaal want je kunt er computermagazines van september 2010 op downloaden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, de site is legaal.
Ja, het lezen van de pdf magazines is legaal, je mag ze er niet afhalen, en diegene die ze erop heeft gezet is inderdaad illegaal bezig geweest.

Andere antwoorden (5)

Probeer Tweakers.net eens, als je die nog niet kent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
computeridee.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank u
ook een goede!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie geeft er hier nu een min voor!
Heel goed antwoord Jef!! Van mij een vette +
www.hardware.info
Zelf ben ik ook tweakers.net fan
13 jaar geleden
Webwereld.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals je er eentje zelf al beschrijft is ZDNET een hele goede, waar ik zelf ook veel mee opsteek is CHIP.NL
http://download.chip.eu/nl/.
Neem er maar eens een kijkje, ook programma's kan je hier eenvoudig en gratis downloaden.
Allemaal leuke hulp programma's en dergelijke.

mvg, Nick