Zijn de ooit verwijderde videos op youtube echt weg of bestaan ze ergens nog?

Nu youtube en warner bros een overeenkomst hebben komen veel muziek videos terug.Maar moeten internet gebruikers alles weer terug plaatsen of werden de ooit verwijderde youtube videos toch nog ergens bewaard?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat denk je... Tuurlijk zijn er die nog... Wat raar dat je denkt dat die weg zijn...

Ik denk dat je je afvraagt of mensen video terug moeten zetten ? ik vermoed van wel. You tube heeft ze denk ik wel gewist van hun servers maar door deze overeenkomst is er blijkbaar wel weer de mogelijkheid de video terug te plaatsen. Ik weet niet wat de overeenkomst inhoud maar blijkbaar was het voor die tijd zo dat video,s die geuplaod worden niet door de screening kwamen of door warner werden gespot en gemeld nu is dat dus blijkbaar niet het geval dus er mag weer materiaal geupload worden

Youtube is van Google, en Google spaart echt alle informatie die ze maar tegenkomen. Dus ze zullen het vast wel ergens hebben opgeslagen. Maar waarschijnlijk moet je wel het filmpje opnieuw uploaden.

ze zullen het sowieso bewaard hebben, aangezien de links ernaartoe ook nog steeds op verschillende locaties te zien zijn, maar waarschijnlijk zetten ze het niet zelf terug. ik denk dat je ze er dan zelf over moet aanspreken en moet kijken wat ze doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100