In Adobe Reader kan je PDF's laden. Verreweg de meeste PDFs kan je alleen bekijken en niet bewerken. Sommige PDFs bevatten formulieren die je kan invullen, de vakjes zijn dan meestal geel, je kan je cursor erop zetten en beginnen met schrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

heb ook nog versie 8 maar echt typen nee dat lukt niet
fremar
13 jaar geleden
Je hebt adobe reader het woord zegt het al reader (lezen) dus. Om te kunnen schrijven moet je een aanvulling kopen die is niet gratis