Bestaat er een reparatie cd voor windows die je fouten kan verwijderen?

Mijn pc is net dus naar de kl*te gegaan, omdat ik een programma installeerde, nu kan ik inloggen, maar dan logt hij meteen weer uit :S.

dus bestaat er zo'n programma

Toegevoegd na 5 minuten:
zoiets als dit:

http://neosmart.net/blog/2009/windows-7-system-repair-discs/

Toegevoegd na 6 minuten:
http://cybernetnews.com/windows-7-recovery-disc/

Toegevoegd na 31 minuten:
http://www.ubcd4win.com/news.htm

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou wel handig zijn om te weten welk programma dat was waardoor je nu problemen hebt. Wellicht moet je dus gewoon dat programma verwijderen en ben je klaar. Via een bootable cd/dvd-tje misschien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar kan ik dan zo'n bootable cd/dvdtje vinden. Het was voor een ubuntu look van windows.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet weet wat het was houdt t voor mij hier op. Er zijn tientallen zo niet honderden of duizenden programma's om uiterlijk aan te passen... En die 'eventueel' bootable cd/dvd kun je 'eventueel' alleen maken 'als dat nodig is' als je weet waar je last van hebt op je pc. Zonder bron waar het vandaan komt houdt t op. En dan kun je beter sterredag volgen, Windows cd erin en als je pech hebt een complete nieuwe installatie uitvoeren.

Antwoorden (2)

Met de windows cd (of installatie cd van je pc) en dan vanaf cdrom opstarten, zou je een windows kunnen herstellen, dan kan je een systeemherstelpunt aangeven van voor het moment dat je dat deed en dit zou kunnen helpen (geen garanties)

als je pc niet opstart vanaf de cdrom, moet je dat instellen in je bios, meestal kom je daar door flink vaak op del te drukken aan het begin van het opstarten.

Ergens staat er dan een optie boot ... order / sequens / volgorde of iets dergelijks en daar kan je instellen dat hij eerst je cdrom moet lezen en dan pas je harde schijf.

Succes!!!
13 jaar geleden
Heb je geprobeerd het probleem op te lossen door een keer te booten met een Hirens DVD ?
Of anders Ubuntu downloaden en vanaf CD booten?
Wellicht dat je dan het progje dat het probleem lijkt te veroorzaken kan deleten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is dus een virus wat ervoor zorgt dat me pc zo raar doet, waar kan ik die Hirens downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ow gevonden: http://hotfile.com/dl/81551044/769b0b3/9Down.COM__Hirens.BootCD.12.0.rar.html