Bestaan er al Nederlandse online tijdschriften?

Dan bedoel ik geen blogs of websites rond een papieren magazine met teasers, maar een site/platform o.i.d. waar je een magazine online kunt kopen, lezen, bijv. op een iPad, e-reader, tablet, laptop, etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

info op onderstaande link

Toegevoegd na 5 minuten:
Antwoord is dus, ja die zijn er al..
Voor ieder wat wils (-:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoi,
Speciaal voor vrouwen: Yunomi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is zelfs een speciale site ervoor...

Toegevoegd na 2 minuten:
Foutje mijn kant, las zelf de info verkeerd op de site, daarmee kan je tijdschriften bestellen...

Toegevoegd na 6 minuten:
Denk wel, dat je wel, aan de hand van die site, alle tijdschriften op een rij hebt staan, dan zelf die site bezoeken, wat je interesseert, zie je vanzelf of je ook digitaal kunt kijken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op http://www.kadowereld.nl/ kun je ook tijdschriften bestellen, die krijg je een dag later per post, en de porto hoef je niet te betalen. Inderdaad geen direct antwoord op mijn vraag, maar wel zijdelings gerelateerd... geen probleem mee hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wilde behulpzaam zijn, dus googlede ff, maar kreeg foon ertussendoor, dus las niet echt goed de site, pas na het foontje zag ik mijn fout in, probeerde te redden wat er te redden viel...haha