Het ligt er een beetje aan hoe oud je computer is en wat er aan mankeert.
Als deze al wat ouder is (3 jaar of ouder) en het is iets lastigs om te repareren is een nieuwe kopen vaak beter, anders heb je een dure reparatie en nog steeds een oude computer die zo weer iets kan mankeren.
Maar een vriend of kennis er naar laten kijken is dan wel het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Winkels willen verdienen, maar er zijn vast wel mensen binnen je kennissen kring die iemand kennen die het leuk vinden om pc te repareren en die hobbyisten zijn best goed ik heb er ook een op die manier gevonden even rond vragen en je bent dan echt vaak goed koop uit.