Is het normaal dat een computer niet goed kan opstarten en vastloopt met een SD kaart erin?

Daarnet liep mijn computer vast, zodat ik hem opnieuw moest opstarten. Toen ik dat deed, liep de computer vast bij het opstarten. Weer opgestart, weer hetzelfde probleem. Toen dacht ik aan de SD-card, die in de computer zat. Toen ik deze eruit haalde kon ik de computer zonder problemen opstarten!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dan staat waarschijnlijk de opstartvolgorde in je BIOS verkeerd. Vraag iemand in de buurt met verstand ervan het even aan te passen want iets verkeerd doen is nooit slim ;) Toch probeer ik het stapsgewijs uit te leggen: Start je PC op. Houdt de DEL knop ingedrukt tot je in een nieuw scherm komt. (de zogeheten BIOS). Daar moet je even zoeken naar Boot Sequence Met enter het menu ingaan. Daar moet je zorgen dat je usb aansluiting onder je harde schijf staat waar Windows op staat. Als dat gelukt is ga je naar Save & Exit. Als het goed is doet hij het nu wel. Zo niet dan weet ik het eigenlijk ook niet.

Dan probeert hij vanaf de sd kaart te starten. Het beste is het om de kaart er uit te halen voor je start.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100