Heeft iemand advies voor een goede geluidskaart en videokaart?

Ik wil namelijk een eigen pc samen gaan stellen. Ik gebruik hem vooral voor het produceren van muziek. Apparaten als microfoons, pre-amps en mixers. Daarom wil ik een stevige goede geluidskaart(intern). Een videokaart die redelijk goed is om af en toe een game als COD te kunnen spelen. Heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let er wel op, dat als je moederbord/processor/hardeschijf/geheugen slecht is, je weinig hebt aan een grafische kaart en er alleen maar voor kan zorgen dat je computer trager word.
Goeie geluidskaart: m-audio revolution 7.1

Antwoorden (2)

Bij de meeste nieuwe moederborden zitten tegenwoordig prima onboard geluidskaarten.

Het ligt er een beetje aan verder hoeveel je wilt uitgeven aan de videokaart.

De Asus GeForce GTS450 - 1024MB kan je CoD4 t/m Black Ops makkelijk aan. Deze kost rond de 130 euro.

Als je iets goedkopers wil of juist iets duurders kan je het beste even in mijn bron kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hardware info.nu kun je alles vergelijken met veel tests