Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik weer rtl gemist kijken

Als ik rtl gemist wil kijken begint eerst de reclame dat gaat goed , als dan het programma moet beginnen zegt hij dat de silverlight plug vast loopt ik heb nooit last gehad het is op de laptop en op de gewone pc wat kan dat zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
601
sterredag
13 jaar geleden
Ik had het probleem laatst ook met google chrome, ben toen maar even gaan kijken via internet explorer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook dat je de Kliksafe-filter hebt, die blokkeert sinds kort alles van RTL...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

silverlight verwijderen de computer afsluiten en dan weer op straten en silverlight weer installeren
als het goed is doet hij het dan weer
waarschijnlijk een buffer probleem
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb dit uitgevoerd en het werkt weer, bedankt

Andere antwoorden (2)

Ik heb pas geleden exact hetzelfde gehad. Heb het toen op een later moment weer geprobeerd, dus niets verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, toen deed die het weer gewoon. Kan je altijd even proberen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit had ikzelf ook een maand of 2 geleden .
Heb bij windows update een update opnieuw gedraaid en schijnbaar was daar iets misgegaan , want vanaf dat ik de update opnieuw heb gedaan , draait Silverlight weer prima en kan ik weer RTL Gemist kijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding