Pc houd er ineens mee op, zit met een kabeltje aan de modem/router (ineen) welke ook van slag raakt of is...komt dit door de pc, stroom of de modem/ro

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PC van slag = uit? foutmelding (zo ja, welke?)?, beeld knippert.... ? Doe es meer informatie geven, we hebben hier niet allemaal een glazen bol. Iets met de PC of ro (wat dat ook moge wezen) zal het zeker zijn.
capthavoc
13 jaar geleden
er speelt wel meer op het ogenblik nog meer mensen last met internet op dit moment ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan iemand het internet ff opnieuw opstarten? ;-)
Niet? Na, begin dan maar met je PC en je router uit en aan te zetten.

Het beste antwoord

Dat je hele computer er zomaar mee op houdt heeft er niets mee te maken dat hij aan een router vast zit.
Het kunnen meerdere dingen zijn. Als hij helemaal niet meer aangaat (ook de LED-lampjes niet) ligt het waarschijnlijk aan de stroomtoevoer.
Test een ander stopcontact en probeer een andere kabel van je voeding naar het stopcontact.
Als dit niet werkt is er een grote kans dat je voeding helemaal kapot is en heb je een nieuwe nodig.

Als er wel lampjes gaan branden maar verder doet hij niets is het waarschijnlijk je moederbord.

Wat je het beste kan doen is je computer bij een goede computerwinkel langsbrengen om hem te laten controleren.