Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wifi pingen, bestaat het? en hoe moet het? snel antwoord aub

wifi pingen, bestaat het? en hoe moet het? ik heb Namenlijk geen abonnement heb ik geen geld voor maar hoe moet ik dat dan doen of bestaat het niet eens.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
554

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ervan uitgaande dat je met 'pingen' het sturen van korte berichtjes van Blackberry naar Blackberry o.i.d bedoelt:

Voor pingen heb je een dataverbinding nodig. Als al jouw overige mogelijkheden voor dataverkeer zijn uitgeschakeld, en je dus ALLEEN maar verbinding hebt, met je wifi-netwerk dan kun je dus pingen. In theorie. Het hangt van de toesteleigenschappen af of je berichtjes dan aankomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pingen bestaat wel degelijk, kost niks, en kan op elke computer toegepast worden, zelfs onder elk systeem.
ik heb de link voor je van wickepedia, over pingen, daar vind je de toepassing voor alle besturingssystemen, hoe je het moet doen,
en een link over de geschiedenis van pingen, waar het eigenlijk voor bedoeld was.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tenzij je bovenstaand pingen bedoeld....;-)

Toegevoegd na 2 minuten:
En mijn fout, lees net trefwoord Blackberry...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding