Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag handgeschreven berichten kunnen versturen via msn, maar waar kan ik dat precies downloaden?

Ik kan namelijk nergens vinden waar ik het kán downloaden... :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
763
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke msn heb jij ,van 2010 of...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik weet niet zeker of dit de goede is, maar je kunt het proberen:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms840279.aspx

Ik zal nog even verder zoeken.

Toegevoegd na 1 minuut:
"Je kunt je gesprekken in MSN Messenger aanpassen met de functie Schrijven met de hand. Op het tabblad Handgeschreven Tabblad Handgeschreven in het gespreksvenster (Het venster waarmee je expresberichten verzendt en ontvangt.) kun je via de muis figuurtjes tekenen en berichten schrijven met de hand. Je kunt ook de vorm van de pen en gum of de kleur van de inkt selecteren waarmee je je unieke bericht tot uiting wilt brengen.

Als je het tabblad Handgeschreven in het gespreksvenster niet kunt gebruiken, moet je de volgende software installeren om het tabblad te activeren:

* Microsoft Windows XP of Windows 2000 (met Service Pack 3 of hoger). Ga naar de website van Microsoft Windows Update als je niet zeker weet of je besturingssysteem volledig is bijgewerkt.
* Microsoft Windows Journal Viewer 1.5. Nu downloaden.
* Beveiligingsupdate voor Windows Journal Viewer. Nu downloaden.
"
[Bron 1, staan alle links in]

Toegevoegd na 3 minuten:
Ben er bijna 100% zeker van dat je Microsoft Windows Journal Viewer moet downloaden. Kan bij bron 2!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm, ik heb hem nu gedownload, maar ik kan hem niet terug vinden. Ik ben niet bepaald goed in software installeren... XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat als je Windows Journal Viewer hebt het prima is, maar heb je MSN/computer al eens herstart? Kan het soms aan liggen hoor! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké, ik zal het proberen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alvast succes hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij doet het! Heel erg bedankt! ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja? Gelukkig maar!

Andere antwoorden (4)

Bericht gewoon schrijven op papier daarna scannen en bestand versturen
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Dat kun je hier doen.

http://www.yourfonts.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik heb gedaan is een Wacom Bamboo gekocht en de bijbehorende drivers geïnstalleerd, daarmee kan je iets schrijven en meteen invoegen in een typ vlak.

Ik weet niet of dit is wat je bedoelt, maar het is handig want je kan het als het ware met de hand schrijven, maar dan hoef je het niet in te scannen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je deze knop rechtsonder in het gespreksvenster?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding