ik ben op zoek naar een cms waar ik flexibel ben, op de laatste stand wat ontwikkeling betreft, en waar veel designers mee werken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Joomla!

Toegevoegd na 1 minuut:
Joomla is een open-source CMS. Je kunt er zelf heel veel aan sleutelen en er zijn heel veel templates (designs) voor te krijgen.
bamibal
13 jaar geleden
Silverstripe.

Heel flexibel voor designers en ontwikkelaars.

Super gebruiksvriendelijk cms.

Volop in ontwikkeling / verbetering
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor Wordpress gaan. Mooie designs en als je er eenmaal een beetje thuis in bent, kun je er alle kanten mee op.
Alle begin is moeilijk. Een mooie en goede website bouwen, kost even wat tijd en ook het onderhoud moet je leren. Gaandeweg wordt het steeds makkelijker en dus leuker.