Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Hardware kan je aanraken, het is hard, dus tastbaar.
Software kan je niét aanraken, het is zo zacht (soft) dat je hand er gewoon doorheen zou gaan.

Hardware is dus bijvoorbeeld een harde schijf, een muis, een videokaart, een processor.

Software zijn computerprogramma's, zoals Word, video games, Media Player... Etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hardware zijn dingen die je kan aanraken (een computerscherm, een muis, etc). Ze voelen ook meestal hard aan. Software kan je niet aanraken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
precies
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wij waren duidelijk tegelijk aan het typen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kan ik hier een subvraag deponeren, wat is dan firmware? je muismat misschien, die is onaanraakbaar maar niet echt hard... een is een floppy, DVD, en dergelijke opslagmaterialen hardware?
Als je hardware laat vallen hoor je een bons, als je software laat vallen hoor je niets!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ronron1212
15 jaar geleden
software kun je niet laten vallen je kunt het niet vast houden. Alleen de dragen van de software de cd
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat heb je goed opgemerkt. Nu weet je meteen het verschil. Proficiat!
ronron1212
15 jaar geleden
De vraag was niet van mij maar van Annswers Ik heb alleen maar een reactie gegeven op je antwoord
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing