Hoe log je weer in op LinkedIn?

ik kan niet meer inloggen op linkedIn. Als ik om een nieuw wachtwoord vraag sturen ze dat naar mijn mailaders. Maar kennelijk zit daar de fout: het bericht komt niet aan. Wat kan je daaraan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
6.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb je dus altijd ingelogd met een verkeerd e-mail adres? Bij het aanmelden moet je het adres ook bevestigen.

Het beste antwoord

Je e-mail is het enige controlemiddel dat ze hebben. Als je je aanmeldt krijg je ook alleen toegang na verificatie. Daarna log je in met je e-mail adres.

Bij het wijzigen moet je het nieuwe adres ook eerst controleren en bevestigen.

Het komt vaak voor dat mensen hun zakelijke e-mailadres opgeven en van werkgever veranderen. Dan kunnen ze er niet meer bij. LinkedIn raad daarom aan om meerdere adressen op te nemen.

Je kunt het contactformulier invullen en hopen dat ze je kunnen en willen assisteren.

http://help.linkedin.com/app/ask

Toegevoegd na 2 minuten:
Als het e-mail adres wel goed is, maar de mail niet aankomt, dan ben ik het met Jelle eens dat het bericht wordt tegengehouden door een spamfilter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het zou kunnen dat je een spam filter op je mail hebt staan. Kijk daar even in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In aanvulling op het antwoord van jelle: wellicht zitten de mails in de map 'ongewenste email'. Dat is vaak het geval bij hotmail of live accounts.