Hoe log je weer in op LinkedIn?

ik kan niet meer inloggen op linkedIn. Als ik om een nieuw wachtwoord vraag sturen ze dat naar mijn mailaders. Maar kennelijk zit daar de fout: het bericht komt niet aan. Wat kan je daaraan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je e-mail is het enige controlemiddel dat ze hebben. Als je je aanmeldt krijg je ook alleen toegang na verificatie. Daarna log je in met je e-mail adres. Bij het wijzigen moet je het nieuwe adres ook eerst controleren en bevestigen. Het komt vaak voor dat mensen hun zakelijke e-mailadres opgeven en van werkgever veranderen. Dan kunnen ze er niet meer bij. LinkedIn raad daarom aan om meerdere adressen op te nemen. Je kunt het contactformulier invullen en hopen dat ze je kunnen en willen assisteren. http://help.linkedin.com/app/ask Toegevoegd na 2 minuten: Als het e-mail adres wel goed is, maar de mail niet aankomt, dan ben ik het met Jelle eens dat het bericht wordt tegengehouden door een spamfilter.

Bronnen:
http://help.linkedin.com/app/answers/detai...

Het zou kunnen dat je een spam filter op je mail hebt staan. Kijk daar even in.

In aanvulling op het antwoord van jelle: wellicht zitten de mails in de map 'ongewenste email'. Dat is vaak het geval bij hotmail of live accounts.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100