Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hebben er nog meer mensen last van hoge fluittonen in oor na draadloos aanleggen glasvezelnet in huis?

Sinds enkele dagen ben ik via KPN aangesloten op de glasvezelkabel voor zowel tv,telefoon als internet. Nu heb ik continue een zeer hoog frequente toon in beide oren. vroeger ook al wel, maar veel minder. Soort tinnitus of hyperacusis, maar wat kan ik er aan doen om het te verminderen? En ben ik de enige?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het heeft niets met de glasvezelkabel vandoen. Eerder met de draadloze verbinding. Misschien kun je proberen je pc enz weer gewoon via een kabel aan te sluiten en dus niet meer draadloos alles te willen ontvangen
(Lees meer...)
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee heb daar geen last van, sinds de glasvezel. Als andere in jouw omgeving, niet die klachten hebben, zal het toch aan jou liggen. Dan zou ik als ik jou was maandag naar de huisarts gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hier ook glasvezel, maar nergens last van.
Wat gebeurt er als je alles uitzet? En stel dat het dan weg is, probeer dan één voor één dingen weer aan te zetten / aan te sluiten en zo te ontdekken wat de oorzaak is.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing