Waarom start mijn Medion Laptop steeds opnieuw op?

Het is heel raar , telkens al ik hem op normale modus opstart , dan geeft hij na ongeveer 10 á 8 minuten een blauw scherm aan en zegt dat hij iets aan het dumpen is ofzo en dan telt hij tot honderd en dan start hij opnieuw op , als ik hem in veilige modus afspeel met netwerkmogelijkheden dan werkt hij wel de hele tijd

waar kan dit aan liggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Het blauwe scherm wat je krijgt wordt ook wel BSOD genoemd . Bleu screen of death. Je hoeft hier bepaald niet blij mee te zijn. Het kan een verkeerde driver zijn, een virus of instelling. Probeer eens in veilige modus met systeemherstel een eerder herstel punt. Het kan ook zijn dat er een geheugenmodule defect is. Veel succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tnx ik zal het uitproberen ander weg ermee ha ha

Andere antwoorden (1)

Een driver of een programma die na een bepaalde tijd actief wordt en het niet kan vinden met overige software (evt. ook hardware). Die code die je op je blue screen ziet, vind je terug in de eventviewer. Goede kans als je daar op gaat googlen, je een oplossing (of in ieder geval de oorzaak) vind wat je blue screen veroorzaakt.